2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

2001 novemberében elérte a 2443-at a kereskedelmi márkás termékek száma, ami igen gyors ütemű, több mint 30 százalékos bővülést jelent az elmúlt egy évben - tette közzé a GfK Hungária Piackutató Intézet.

Az alacsony képzettségűek még nem látták az új termékeket

A közlemény szerint azok között, akik még nem találkoztak kereskedelmi márkás termékkel, kiemelkednek a 60 évesek és idősebbek, a 8 általánost vagy kevesebbet végzettek, alacsony jövedelműek, Pest megyeiek, kis falvak lakói, és akiknek háztartása egy-két személyes.

A kereskedelmi márkák minőségét a megkérdezettek mindössze 5 százaléka tartja "rossznak". A többség, 45 százalék "jó", további 35 pedig "közepes" minőségűnek ítéli ezeket a cikkeket. Többséget képviselnek azok, akik a kereskedelmi márkás termékek árát elfogadhatónak vagy indokoltnak tartják. A közleményből kiderül az is, hogy csupán a válaszadók 12 százaléka gondolja azt, hogy ezeknél az árucikkeknél rossz az ár és a minőség aránya.

A GfK szerint figyelemre méltó, hogy a kereskedelmi márkás termékek száma növekedett az utóbbi évben az élelmiszerek közül a jégkrémnél és mélyhűtött termékeknél, ásványvíznél, továbbá az állateledeleknél. A háztartási vegyi áruk közül a dezodornál, habfürdő-tusfürdő-szappan csoportnál és a babaápolásnál nőtt ezeknek a termékeknek a száma.
A kereskedelmi márkás termékek számában csökkenést mértek a levesek-szószok-mártások-fűszerek kategóriában, a pezsgőnél, a bornál és a konzerveknél.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!