2p

Az internet-használók táborában évek óta egyre nagyobb a nők aránya, holott korábban a netezés inkább a férfiakra volt jellemző, derül ki az eMarketer tanulmányából.

Az internethasználók táborában évek óta egyre nagyobb a nők aránya, holott korábban a netezés inkább a férfiakra volt jellemző, derül ki az eMarketer tanulmányából.

2004-ben az Egyesült Államokban az internethasználóknak már 52 százaléka nő volt, írja a Mediaweek az eMarketer tanulmányára hivatkozva. Becslések szerint az elmúlt évben 82,3 millió férfi és 87,8 millió nő használta a netet. A nemek arányának eltolódása a nők javára évek óta tapasztalható tendencia: 1997-ben a netezők 65 százaléka még férfi volt, a két nem aránya nagyjából 2002-re egyenlítődött ki, 2008-ra pedig az előrejelzések szerint a férfiak aránya a netezők táborában 47 százalékra csökken, vagyis tízmillióval több nő használja majd az internetet, mint férfi.

"Ebben az évtizedben az Egyesült Államokban a nemek aránya nagyjából változatlan marad - de nem így az internet világában" - mondta Debra Aho Williamson, az eMarketer vezető elemzője. "Az aktuális kulturális, társadalmi és e-business trendek hatására az egyensúly fokozatosan a nők javára tolódik el, ami minden bizonnyal rövid időn belül az internetes tartalmakra és a cégek marketingstratégiájára is hatással lesz."

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!