Májusban a 10 legnagyobb online hirdető cég közül 6 kiskereskedelemmel foglalkozó cég volt, a legnépszerűbb hirdetések listáját a termékeket és szolgáltatásokat népszerűsítő netes reklámok vezetik - közölte a nua.com a Nielsen-Netratings kutatására hivatkozva.
Mint a kutatásból kiderül, májusban több mint 33,8 millió letöltést produkáltak, miközben ezen reklámok futottak. A teljes ad impression szám az egy évvel korábbihoz képest 77 százalékkal 94,2 millióra emelkedett., ez tavaly ilyenkor 53, 2 millió volt.
A kiskereskedők mögött a pénzügyi szolgáltatók álltak a második helyen, 14,4 millió letöltéssel, majd a webes médiához kötődő reklámok következtek összesen 12,1 millióval. A sorban a negyedik az utazási kategória volt (5,4 millió), az pedig a szórakoztatóipar követte, 4,3 millió letöltéssel.
Egyre többen kattannak az online hirdetésekre
Májusban a 10 legnagyobb online hirdető cég közül 6 kiskereskedelemmel foglalkozó cég volt, a legnépszerűbb hirdetések listáját a termékeket és szolgáltatásokat népszerűsítő netes reklámok vezetik - közölte a nua.com a Nielsen-Netratings kutatására hivatkozva.