1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Májusban a 10 legnagyobb online hirdető cég közül 6 kiskereskedelemmel foglalkozó cég volt, a legnépszerűbb hirdetések listáját a termékeket és szolgáltatásokat népszerűsítő netes reklámok vezetik - közölte a nua.com a Nielsen-Netratings kutatására hivatkozva.

Májusban a 10 legnagyobb online hirdető cég közül 6 kiskereskedelemmel foglalkozó cég volt, a legnépszerűbb hirdetések listáját a termékeket és szolgáltatásokat népszerűsítő netes reklámok vezetik - közölte a nua.com a Nielsen-Netratings kutatására hivatkozva.

Mint a kutatásból kiderül, májusban több mint 33,8 millió letöltést produkáltak, miközben ezen reklámok futottak. A teljes ad impression szám az egy évvel korábbihoz képest 77 százalékkal 94,2 millióra emelkedett., ez tavaly ilyenkor 53, 2 millió volt.

A kiskereskedők mögött a pénzügyi szolgáltatók álltak a második helyen, 14,4 millió letöltéssel, majd a webes médiához kötődő reklámok következtek összesen 12,1 millióval. A sorban a negyedik az utazási kategória volt (5,4 millió), az pedig a szórakoztatóipar követte, 4,3 millió letöltéssel.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!