1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A német Daimler AG két vegyesvállalati szerződést kötött a Kamaz orosz teherautógyárral.

A Daimler és a Kamaz 50-50 százalékos tulajdonában lévő Fuso Kamaz Trucks Russia Japánból importált részegységekből szerel össze Fuso Canter teherautókat. A két alapító vállalat 4,1-4,1 millió dollárral járult hozzá a vállalat alaptőkéjéhez. A cég központja Kazan lesz.

Az üzem 2010 első negyedévében kezdi meg a termelést. A Daimler közlése szerint a vállalat fokozatosan növelni fogja az alkatrészek belföldi beszállítói részarányát.

A Daimler és a Kamaz 5,9-5,9 millió dollárral járultak hozzá az 50-50 százalékos tulajdoni arányban megalapított Mercedes-Benz Trucks Vostok közös vállalat alaptőkéjéhez. A vállalat Mercedes Actros és Axor nehéz tehergépjárműveket szerel majd össze importált részegységekből 2010 második félévének elejétől.

A Daimler, a világ legnagyobb tehergépjármű gyártója 10 százalékos részesedéssel rendelkezik az orosz Kamaz teherautógyárban.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!