Jellegét tekintve a Playboyhoz hasonló, ám a szakemberek szerint annál jóval dinamikusabb lap vezetői a nagy konkurenshez hasonlóan a kiadói tevékenységen túl is ki szeretnék terjeszteni működésüket, ennek színteréül pedig a szórakoztatóipart választották. Emellett a cég persze több termékhez és szolgáltatáshoz kívánja adni a nevét.
Ezek közül a leginkább figyelemre méltó az az éjszakai mulató, amely 2006-ban nyitja meg kapuit. A Maximot kiadó Dennis Publishing első embere, Stephen Colvin természetes folyamatnak nevezte a lépést, hiszen a nyomtatott lapok piacán az elmúlt időszakban rendkívül látványos növekedést értek el, és a szegmensben a továbblépési lehetőségek erősen korlátozottak. Rájöttünk ugyanakkor, hogyan tehető nyereségessé a Maxim név, nyilatkozta a cégvezető a Timesnak.
Az eladási adatok szerint a férfimagazint 2,5 millióan olvassák. 27 éves a tipikus olvasójuk, és a felmérések szerint rajong a tequilláért.
Az új terület persze nem azt jelenti, hogy a Maxim hátat fordít a lapkiadásnak, egyszerűen új profitcenterek beindítását szeretnék, amely a vállalat továbblépésének a kulcsa, nyilatkozta Colvin. A projekt megvalósítását az éjszakai életben ismert emberekkel, Rande and Scott Gerberrel tervezik, akik többek között New Yorkban a Time Warner Centerben működtetnek mulatót. A Maxim-klubbok előreláthatólag Miami, Los Angeles, Las Vegas és New York városaiban létesülnek jövőre.
Menedzsment Fórum