Ennek is köszönhető, hogy jó néhány hosszú évek óta állandónak mondható hirdetővel büszkélkedhet a futballdöntő. Ilyen cégek az Anheuser-Busch, a Visa és a Pepsi is. Ez utóbbi cégnek tavaly épp a Super Bowlon bemutatkozó, Britney Spears szereplésével készült filmjét az egyik legjobb spotnak választották a szakemberek. A legnagyobb összegű hirdetést az idén az AT&T Wireless vette, amely 6 millió dollárt fizetett a félidőben zajló show jogaiért.
Az ABC egyébként 140 milliós reklámbevétellel számol, amely az előzetes adatok alapján elérhető. Mindez azonban, figyelmeztetnek a szakértők még mindig nem fogja fedezni a közvetítési jogok költségét.
Eladták a világ legdrágább reklámidejét
Percben számítva évek óta a világ legdrágább reklámideje az amerikai futball döntőjének televíziós közvetítése során vásárolható. A hónap végén rendezendő Super Bowl döntőjére már a rendezvény előtt 3 héttel eladták az összes megjelenést.