1p

Percben számítva évek óta a világ legdrágább reklámideje az amerikai futball döntőjének televíziós közvetítése során vásárolható. A hónap végén rendezendő Super Bowl döntőjére már a rendezvény előtt 3 héttel eladták az összes megjelenést.

Ennek is köszönhető, hogy jó néhány hosszú évek óta állandónak mondható hirdetővel büszkélkedhet a futballdöntő. Ilyen cégek az Anheuser-Busch, a Visa és a Pepsi is. Ez utóbbi cégnek tavaly épp a Super Bowlon bemutatkozó, Britney Spears szereplésével készült filmjét az egyik legjobb spotnak választották a szakemberek. A legnagyobb összegű hirdetést az idén az AT&T Wireless vette, amely 6 millió dollárt fizetett a félidőben zajló show jogaiért.

Az ABC egyébként 140 milliós reklámbevétellel számol, amely az előzetes adatok alapján elérhető. Mindez azonban, figyelmeztetnek a szakértők még mindig nem fogja fedezni a közvetítési jogok költségét.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!