1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Percben számítva évek óta a világ legdrágább reklámideje az amerikai futball döntőjének televíziós közvetítése során vásárolható. A hónap végén rendezendő Super Bowl döntőjére már a rendezvény előtt 3 héttel eladták az összes megjelenést.

Ennek is köszönhető, hogy jó néhány hosszú évek óta állandónak mondható hirdetővel büszkélkedhet a futballdöntő. Ilyen cégek az Anheuser-Busch, a Visa és a Pepsi is. Ez utóbbi cégnek tavaly épp a Super Bowlon bemutatkozó, Britney Spears szereplésével készült filmjét az egyik legjobb spotnak választották a szakemberek. A legnagyobb összegű hirdetést az idén az AT&T Wireless vette, amely 6 millió dollárt fizetett a félidőben zajló show jogaiért.

Az ABC egyébként 140 milliós reklámbevétellel számol, amely az előzetes adatok alapján elérhető. Mindez azonban, figyelmeztetnek a szakértők még mindig nem fogja fedezni a közvetítési jogok költségét.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!