2p

A Nike és a Coca-Cola a leggyakoribb az amerikai tévéadásokban feltűnő brandek közül, derítette fel egy televíziós termékelhelyezéseket elemző kutatási módszer, melyet a Nielsen Media Research fejlesztett ki.

A Nike és a Coca-Cola a leggyakoribb az amerikai tévéadásokban feltűnő brandek közül, derítette fel egy televíziós termékelhelyezéseket elemző kutatási módszer, melyet a Nielsen Media Research fejlesztett ki.

A Zenith Optimedia médiavásárló csoport szerezte meg elsőként a Nielsen új, televíziós termékelhelyezéseket vizsgáló, Place*Views elnevezésű szolgáltatását. Az összes amerikai tévécsatornán megjelenő márkákat elemzi és kategorizálja az új szolgáltatás. A szolgáltatást a kutatók folyamatosan továbbfejlesztik azért, hogy a programba épülő valamennyi típusú termékmegjelenést rögzítsék, és kiderítsék, mely esetekben kell a product placementért a márkatulajdonosnak fizetnie.

A VNU anyacéghez tartozó Nielsen vizsgálata kiderítette, hogy leginkább a Coca-Colának tartozik a stratégiájába a termékelhelyezés - 2260 esetben tűnt fel a márka a vizsgált időszakban az adásokban - ezt követi a Nike 1048, a Boston Red Sox 926, a Netzero 633, a Ford pedig 303 megjelenéssel, olvasható a Mediaweek cikkében.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!