Nem fél a versenytársaktól az Electro World
Nincs fejlődés versenytársak nélkül
[ajanlo=1169][igazitas=right/]Arra a kérdésre, hogyan értékeli a vezető az Electro World helyét a Media Markt, Saturn szorításában, Sebestyén Péter elmondta: jobbak mint a két említett vállalat és meggyőződése, bizonyos területeken nagyobb forgalmat könyvelnek el.
"Nem szeretem a konkurencia kifejezést, szívesebben használom a versenytársat. Két versenyzővel nincs igazi megmérettetés. Az a jó, ha sokan küzdünk, hiszen ez a fejlődés mozgatórugója" - fogalmazott Sebestyén. Nem titok, a vállalat következő áruháznyitására nem kell újabb éveket várni. Idén ugyan már nem, de jövőre mindenképpen emelik a budapesti üzletek számát.
"Ellenállhatatlan árak"
A szolgáltatások magas színvonala mellett a vállalat szokásához híven jelentős akciókkal próbálja megnyerni leendő vásárlóit. Az éles verseny miatt az árakat az utolsó percig titokban tartották, a mintegy 850 ezer darab szóróanyag terítése csak a hétvégén kezdődött. Hali Orsolya, a kampányt készítő Leo Burnett ügynökség ügyfélkapcsolati munkatársa az mfor.hu kérdésére elmondta, a legfőbb üzenet az "ellenállhatatlan ár" volt. Minden reklámfelületen arra törekedtek, ez tudatosuljon a célcsoport tagjaiban.
Legfőbb médium a televízió volt, ahol két 20 másodperces reklámfilm futott egy fiatal párról, akik a praktikák ellenére (lebilincselt kezek, hűtőszekrényhez fagyasztott nyelv) sem tudtak ellenállni az Electro World árainak. A filmeket öt másodperces, akciós termékeket hirdető blokkokkal egészítették ki, melyeket csak október 1-e után sugároztak a tévécsatornák. A Leo Burnett egyik kiemelt ügyfelei közt tartja számon az Electro World-öt, s remélik, még számos áruháznyitást tervezhet együtt a két vállalat.
Istvánko Viktória