2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Negyven biztonsági őr és több rendőr felügyelt az Electro World hatodik áruházának csütörtök reggeli nyitásán Dunakeszin. Ugyan a tömeg már éjfél körül gyülekezni kezdett, nagyobb fennakadásra nem került sor. Az mfor.hu a nyitás mellett a szerda esti sajtótájékoztatón is részt vett, ahol megtudtuk: az üzlet minőséget és szatócsbolti hangulatot ígér.

Nem fél a versenytársaktól az Electro World

Nincs fejlődés versenytársak nélkül

[ajanlo=1169][igazitas=right/]Arra a kérdésre, hogyan értékeli a vezető az Electro World helyét a Media Markt, Saturn szorításában, Sebestyén Péter elmondta: jobbak mint a két említett vállalat és meggyőződése, bizonyos területeken nagyobb forgalmat könyvelnek el.

"Nem szeretem a konkurencia kifejezést, szívesebben használom a versenytársat. Két versenyzővel nincs igazi megmérettetés. Az a jó, ha sokan küzdünk, hiszen ez a fejlődés mozgatórugója" - fogalmazott Sebestyén. Nem titok, a vállalat következő áruháznyitására nem kell újabb éveket várni. Idén ugyan már nem, de jövőre mindenképpen emelik a budapesti üzletek számát.

"Ellenállhatatlan árak"

A szolgáltatások magas színvonala mellett a vállalat szokásához híven jelentős akciókkal próbálja megnyerni leendő vásárlóit. Az éles verseny miatt az árakat az utolsó percig titokban tartották, a mintegy 850 ezer darab szóróanyag terítése csak a hétvégén kezdődött. Hali Orsolya, a kampányt készítő Leo Burnett ügynökség ügyfélkapcsolati munkatársa az mfor.hu kérdésére elmondta, a legfőbb üzenet az "ellenállhatatlan ár" volt. Minden reklámfelületen arra törekedtek, ez tudatosuljon a célcsoport tagjaiban.

Legfőbb médium a televízió volt, ahol két 20 másodperces reklámfilm futott egy fiatal párról, akik a praktikák ellenére (lebilincselt kezek, hűtőszekrényhez fagyasztott nyelv) sem tudtak ellenállni az Electro World árainak. A filmeket öt másodperces, akciós termékeket hirdető blokkokkal egészítették ki, melyeket csak október 1-e után sugároztak a tévécsatornák. A Leo Burnett egyik kiemelt ügyfelei közt tartja számon az Electro World-öt, s remélik, még számos áruháznyitást tervezhet együtt a két vállalat.

Istvánko Viktória

Menedzsment Fórum



LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!