[ajanlo=474][igazitas=left/]A nyári hónapokat, különösen az augusztust, sokan tekintik kieső időnek az üzleti életben és a munkaerőpiacon. A CV-Online Magyarország Kft. az online recruitmenttől a hagyományos fejvadászatig a legkülönbözőbb kategóriákban rendelkezik adatokkal, melyek szerint a nyár nem jelentett holtszezont a munkaerőpiacon.
"Mind az álláskeresők, mind a munkaadók részéről növekvő aktivitást tapasztaltunk a nyáron" - mondta Norrie Sinclair, a CVO-csoport ügyvezető igazgatója. "Mintegy 30 százalékkal nőtt a friss önéletrajzok száma az adatbázisunkban, és 70 százalékkal több álláshirdetést jelentettek meg a weboldalunkon a munkaadók. Az álláshirdetések megnövekedett száma nem csak a nyeremény repülőjegynek, hanem annak is köszönhető, hogy cégünk az akció időtartama alatt átvállalta az álláskeresőktől az önéletrajzok feltöltését!"
A cég nyár elején több sikeres kampányt is indított az álláshirdetések számának növelése érdekében. "A munkaadók igényeihez rugalmasabban igazodó szolgáltatásokat kínálunk, és ennek pozitív hatása jelent meg már a nyári hónapokban is. A nagyobb számú lehetőség pedig természetesen magával hozta az álláskeresők nagyobb érdeklődését, így jelentősen, mintegy 30 százalékkal nőtt a weboldalunk látogatottsága is. Még ha ősszel nagyobb aktivitással számolunk is, az egyértelműen kiderült, hogy nyáron sem szabad tétlennek lenni a munkaerőpiacon" - foglalta össze Sinclair.
Menedzsment Fórum
Elmaradt az uborkaszezon a hazai online munkaerőpiacon
Ugyan a legtöbben kieső időnek tekintik az üzleti életben a nyarat, a szakértők szerint az elmúlt néhány hónap nem jelentett holt szezont a munkaerő-közvetítések piacán.