A magyar mobilelőfizetők köre 6,15 millió főre nőtt augusztus folyamán, úgy tűnik, a havi 150 ezer fős bővülés beállni látszik. A Pannon igen jó hónapot zárt augusztusban, a 74 ezer új ügyfelet szerzett, amely mögött az igen aktív marketingmunka állhat - így például a Sziget szponzorációja.
A Pannon növekedése a Westel rovására történt, amely így az 50 százalékos küszöb környékére került. Az aktív előfizetők megoszlása a három szolgáltató között az alábbiak szerint alakult: Westel 50,018, Pannon: 38,78, Vodafone: 11,13.
A beszélt perceket illetően a Westel vezet, amely hálózatán az összes beszélgetés 47,28 százalékát bonyolítják, őt követi a Pannon 38,25, és a Vodafone 14,47 százalékkal.
Előre tört a Pannon
A Hírközlési Főfelügyelet által készített piaci elemzés szerint augusztusban 6,15 millió mobiltelefon volt hazánkban. A hónap nyertese a Pannon volt, amely az új előfizetők 50 százalékát szerezte meg.