1p

A Jupiter Research most közzétett tanulmánya szerint az emelt szintű szolgáltatásokhoz kapcsolódó üzenetekből – így elsősorban az MMS-ből - származó bevételek 2006-ban meghaladják az online hirdetési piacét.

A szakemberek szerint 2006-ra az MMS piac forgalma 4,6 milliárd euróra rúghat, míg ugyanebben az évben 3,1 milliárd eurót költenek majd a cégek online hirdetésekre.

A hagyományos üzenetek azonban továbbra is dominánsak lesznek, hiszen a Jupiter úgy véli, hogy 2005-ben az üzenetekből származó összbevételek 22.2 milliárd eurós piacából csak mintegy 18 százalék lesz a multimédiás üzenetek aránya. A trend 2007-ben egyenlítődhet ki, majd az évtized végére válhat dominánssá az MMS.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!