A Yahoo most mutatta be új reklám kampányát, amelynek elsődleges célja, hogy megszerezze az internetes keresők < a href=//www.mfor.hu/Hirek/hiradatok.php?id=4372>első pozícióját a Googletól.
A Szilikon völgyi tartalomszolgáltató a korábbi időszakban elfordult a keresők piacától, mivel saját portáljának kiépítésére koncentrált, így teret engedett olyan riválisok számára, mint a Google, amelyek kizárólagosan Internet kereső motorok fejlesztésével, üzemelésével és a kapcsolódó reklámszolgáltatásokkal foglalkozik.
Yahoo az utóbbi időszakban visszatért a gyökereihez és 279,5 $ millió dolláros befektetéssel megszerezte az Inktomi keresőmotor-fejlesztő céget, valamint újraindította az Overture-val közösen szponzorált kereső szolgáltatásokat indított el. Ez utóbbi szolgáltatás mindkét cég számára aranybányának bizonyult.
A kampány és az új termékek éppen csak érintik azokat az elképzeléseket, amelyeket a Yahoo a közeljövőben tervez megvalósítani, mondta Jennifer Dulski a Yahoo kereső marketingért felelős senior igazgatója, aki nem volt hajlandó számszerűsíteni a kampány költségeit.
Élre törne a Yahoo
A Yahoo eltökélt célja, hogy megszerezze a Googletól a legkedveltebb internetes kereső címét. Ennek érdekében komoly lépések megtételére szánta el magát a cég.