2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Yahoo eltökélt célja, hogy megszerezze a Googletól a legkedveltebb internetes kereső címét. Ennek érdekében komoly lépések megtételére szánta el magát a cég.

A Yahoo most mutatta be új reklám kampányát, amelynek elsődleges célja, hogy megszerezze az internetes keresők < a href=//www.mfor.hu/Hirek/hiradatok.php?id=4372>első pozícióját a Googletól.

A Szilikon völgyi tartalomszolgáltató a korábbi időszakban elfordult a keresők piacától, mivel saját portáljának kiépítésére koncentrált, így teret engedett olyan riválisok számára, mint a Google, amelyek kizárólagosan Internet kereső motorok fejlesztésével, üzemelésével és a kapcsolódó reklámszolgáltatásokkal foglalkozik.

Yahoo az utóbbi időszakban visszatért a gyökereihez és 279,5 $ millió dolláros befektetéssel megszerezte az Inktomi keresőmotor-fejlesztő céget, valamint újraindította az Overture-val közösen szponzorált kereső szolgáltatásokat indított el. Ez utóbbi szolgáltatás mindkét cég számára aranybányának bizonyult.

A kampány és az új termékek éppen csak érintik azokat az elképzeléseket, amelyeket a Yahoo a közeljövőben tervez megvalósítani, mondta Jennifer Dulski a Yahoo kereső marketingért felelős senior igazgatója, aki nem volt hajlandó számszerűsíteni a kampány költségeit.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!