2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Yahoo eltökélt célja, hogy megszerezze a Googletól a legkedveltebb internetes kereső címét. Ennek érdekében komoly lépések megtételére szánta el magát a cég.

A Yahoo most mutatta be új reklám kampányát, amelynek elsődleges célja, hogy megszerezze az internetes keresők < a href=//www.mfor.hu/Hirek/hiradatok.php?id=4372>első pozícióját a Googletól.

A Szilikon völgyi tartalomszolgáltató a korábbi időszakban elfordult a keresők piacától, mivel saját portáljának kiépítésére koncentrált, így teret engedett olyan riválisok számára, mint a Google, amelyek kizárólagosan Internet kereső motorok fejlesztésével, üzemelésével és a kapcsolódó reklámszolgáltatásokkal foglalkozik.

Yahoo az utóbbi időszakban visszatért a gyökereihez és 279,5 $ millió dolláros befektetéssel megszerezte az Inktomi keresőmotor-fejlesztő céget, valamint újraindította az Overture-val közösen szponzorált kereső szolgáltatásokat indított el. Ez utóbbi szolgáltatás mindkét cég számára aranybányának bizonyult.

A kampány és az új termékek éppen csak érintik azokat az elképzeléseket, amelyeket a Yahoo a közeljövőben tervez megvalósítani, mondta Jennifer Dulski a Yahoo kereső marketingért felelős senior igazgatója, aki nem volt hajlandó számszerűsíteni a kampány költségeit.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!