Az USA-ban már radikálisan csökken a napilapok apróhirdetés-rovatainak mérete. A klasszikus hirdetések eltűnésének kétharmada az eBay számlájára írható.
A CityXpress által szponzorált felmérés során megkérdezett amerikai lapok vezetőinek jelentős része az internetes aukciós oldalak szerepét emeli ki. Olyan jelentős lapok, mint a Chicago Tribune vagy a Houston Chronicle is az eBayt és a Craigslistet említik, mint azokat az online médiaszereplőket, melyek elszívják tőlük a hirdetőket.
A felmérést készítő szakemberek azt tapasztalták, hogy a lapok apróhirdetésekért felelős szakemberei egyre nagyobb figyelmet fordítanak az internetes konkurensek tevékenységére. A felmérésből az is kiderült, hogy több lap a hirdetések árának csökkentésével és ingyenes hirdetési lehetőségek bevezetésével igyekszik versenyben maradni, derül ki az editorandpublisher.com cikkéből.
(Menedzsment Fórum)
Eltűnőben a fizetős apróhirdetés az USA-ban
Az USA-ban már radikálisan csökken a napilapok apróhirdetés-rovatainak mérete. A klasszikus hirdetések eltűnésének kétharmada az eBay számlájára írható.