[ajanlo=474][igazitas=left/]A VSS befektetési cég elemzése szerint gyökeresen megváltozhat a reklámpiac az elkövetkezendő néhány évben. A cég arra alapozza feltételezését, hogy a fogyasztók a hagyományos helyett egyre inkább a digitális médiumok - internet, kábel és műholdas televízió - felé fordulnak, így a hirdetők is növekvő mértékben használják ezeket a médiumokat. Az on-line hirdetési bevételek a cég előrejelzése szerint évente 17 százalékkal fognak emelkedni, ami azt jelenti, hogy 2009-ben a hirdetési költés globálisan eléri a 69 milliárd dollárt, írja az MTI.
Az on-line hirdetési piac bővülése arra készteti a nagy médiacégeket, hogy jelentős mértékben növeljék internetes beruházásaikat. Az mfor.hu az AdAge-re hivatkozva korábban már megírta, hogy a News Corp. a következő években 1 milliárd dollárt fordít az internetes üzletág fejlesztésére.
[ajanlo=153][igazitas=left/]Rupert Murdoch, a News Corp. médiabirodalom elnöke szerint első számú prioritás a vállalat életében az internetes jelenlét, mivel a nyomtatott sajtó lassú az Internet által generált hírversenyben.
A médiamogul áprilisban még úgy nyilatkozott: "Mindannyian lebecsültük az internetet és az általa generált változások jelentőségét. Tévedtünk, így most loholunk a fejlődés után, és igyekszünk megragadni a benne rejlő lehetőségeket."
Menedzsment Fórum
Emelkednek az online hirdetési bevételek
A hirdetési szakmát gyökeres változások és a bevételek emelkedése jellemezheti a következő években az internet terjedése kapcsán.