A legtöbb márkaoldalon az általános termékinformációk, a legfontosabb hírek, a szponzorációs tevékenységgel kapcsolatos események olvashatóak.
Némelyik site - például a Red Devil, Power Horse és Cul Divison - tartalmaz játékot, e-card küldési lehetőséget (Red Bull, Cult Divison). Online boltot csupán a Vielgrader, a Blue Ox & Blue Pig, a Cult Division és a Dark Dog oldalain találhatunk, ebből azonban a Blue Ox shopja csak információkat közöl a termékekről, vásárlási lehetőséget nem kínál, a Cul Division shopban pedig csak promóciós termékek kaphatóak.
A beszállítók részére azonban egyetlen márka sem készített online logisztikai rendszert.
Energiaitalok a neten
Az energiaitalok internetes márkaoldalai Magyarországon és világszerte elsősorban információkat, tájékoztatást nyújtanak a fogyasztóknak és a kereskedelmi partnereknek, valódi interaktív, CRM-rendszert működtető site-ot csak a csupán a Red Devil és a Blue Ox& Blue Pig brandek működtetnek. Többek között ez derült ki a Morgan Hill Consulting kutatásából, amely az energiatal márkák internetes jelenlétét vizsgálta.