2p

A mobiltelefonok és más vezeték nélküli eszközök hamarosan a legfontosabb médiumokká válhatnak a hirdetők számára a technológia-tudatos vásárlók elérésében, nyilatkozta a Financial Times-nak a világ harmadik legnagyobb reklámügynökségének vezetője szerdán.

A reklámszakember annak kapcsán nyilatkozott a Financial Times-nak, hogy cége, a BBDO által közzétett legfrissebb felmérés szerint a fogyasztók ma már sokkal inkább hajlandóak televízió nélkül élni, mint amennyire a mobiljukat vagy számítógépüket nélkülözni tudják. Az ügynökség 15 országból mintegy háromezer fogyasztót kérdezett meg arról, hogy melyik kommunikációs eszközét tartaná meg leginkább, ha csak egyet választhatna.

A válaszadók 45 százaléka a számítógépére voksolt, 31 százalék a mobilját jelölte meg, és csak 12 százalék nyilatkozott úgy, hogy a televízióját tartaná meg. Kínában még inkább a mobilok felé tolódott el az arány, 61 százalék ragaszkodott ehhez az eszközhöz, míg a számítógéphez 30, a televízióhoz pedig mindössze 4 százalék.

A felmérésből az is kiderült, hogy a mobilfelhasználók akkor is szeretik bekapcsolva hagyni készüléküket, amikor alszanak. Több mint 60 százalék mondta azt, hogy napi 21-24 órában elérhető, 15 százalék telefonja pedig 16-20 órát van bekapcsolva naponta.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!