A reklámszakember annak kapcsán nyilatkozott a Financial Times-nak, hogy cége, a BBDO által közzétett legfrissebb felmérés szerint a fogyasztók ma már sokkal inkább hajlandóak televízió nélkül élni, mint amennyire a mobiljukat vagy számítógépüket nélkülözni tudják. Az ügynökség 15 országból mintegy háromezer fogyasztót kérdezett meg arról, hogy melyik kommunikációs eszközét tartaná meg leginkább, ha csak egyet választhatna.
A válaszadók 45 százaléka a számítógépére voksolt, 31 százalék a mobilját jelölte meg, és csak 12 százalék nyilatkozott úgy, hogy a televízióját tartaná meg. Kínában még inkább a mobilok felé tolódott el az arány, 61 százalék ragaszkodott ehhez az eszközhöz, míg a számítógéphez 30, a televízióhoz pedig mindössze 4 százalék.
A felmérésből az is kiderült, hogy a mobilfelhasználók akkor is szeretik bekapcsolva hagyni készüléküket, amikor alszanak. Több mint 60 százalék mondta azt, hogy napi 21-24 órában elérhető, 15 százalék telefonja pedig 16-20 órát van bekapcsolva naponta.
Menedzsment Fórum
Épül a vezeték nélküli kapcsolat hirdetők és fogyasztók közt
A mobiltelefonok és más vezeték nélküli eszközök hamarosan a legfontosabb médiumokká válhatnak a hirdetők számára a technológia-tudatos vásárlók elérésében, nyilatkozta a Financial Times-nak a világ harmadik legnagyobb reklámügynökségének vezetője szerdán.