A fiatalok jelentik a jövőt
A javuló eredmények ellenére az elemzők visszafogott optimizmussal tekintenek a cégre. A termékszerkezet és az értékesítési csatorna átalakításában is jelentős lépések történtek az elmúlt időszakban: így például a világ legnagyobb áruházláncában, a Wal-Mart üzleteiben is meg lehet már vásárolni a Levi's termékeit, ám ez nem jelent általános megoldást.
Emellett a jövő legfontosabb kérdése az, mennyire sikerül piacképessé tenni a márkát a legfontosabb korosztály, a tinédzserek körében. A Levi's ugyanis ma már inkább csak a 40 éven felüliek, az úgynevezett baby-boom korosztály körében kedvelt, s ha ezen nem sikerül változtatni, az a cég végét jelentheti.
Az elemzők szerint a költségcsökkentő programok után a brand újrapozicionálására van szükség, máskülönben hiábavalónak bizonyulhatnak az eddigi fájdalmas lépések.
(Menedzsment Fórum)
Kapcsolódó anyagok
A Levi's döntött a Dockers eladásáról
Diszkont farmereket fejlesztett ki a Levi's és a Tesco
Már vészforgatókönyvet készít a Levi's
Eredményes volt a Levis véráldozata
Tucatnyi üzemet zárt be, és több ezer munkást bocsátott el a világ legnagyobb márkás ruházati termékeket előállító cége, a Levi Strauss az elmúlt évben. A cég most publikált eredményei azt mutatják, az áldozatok meghozták gyümölcsüket, ismét sikerült nyereségessé tenni a farmergyártót.