2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Tucatnyi üzemet zárt be, és több ezer munkást bocsátott el a világ legnagyobb márkás ruházati termékeket előállító cége, a Levi Strauss az elmúlt évben. A cég most publikált eredményei azt mutatják, az áldozatok meghozták gyümölcsüket, ismét sikerült nyereségessé tenni a farmergyártót.

A fiatalok jelentik a jövőt

A javuló eredmények ellenére az elemzők visszafogott optimizmussal tekintenek a cégre. A termékszerkezet és az értékesítési csatorna átalakításában is jelentős lépések történtek az elmúlt időszakban: így például a világ legnagyobb áruházláncában, a Wal-Mart üzleteiben is meg lehet már vásárolni a Levi's termékeit, ám ez nem jelent általános megoldást.

Emellett a jövő legfontosabb kérdése az, mennyire sikerül piacképessé tenni a márkát a legfontosabb korosztály, a tinédzserek körében. A Levi's ugyanis ma már inkább csak a 40 éven felüliek, az úgynevezett baby-boom korosztály körében kedvelt, s ha ezen nem sikerül változtatni, az a cég végét jelentheti.

Az elemzők szerint a költségcsökkentő programok után a brand újrapozicionálására van szükség, máskülönben hiábavalónak bizonyulhatnak az eddigi fájdalmas lépések.

(Menedzsment Fórum)

Kapcsolódó anyagok
A Levi's döntött a Dockers eladásáról
Diszkont farmereket fejlesztett ki a Levi's és a Tesco
Már vészforgatókönyvet készít a Levi's

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!