2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Bár egyes vélemények szerint a szakmai tudakozók piaca nyomtatott formában is elbírna még egy szereplőt, az újonnan belépők az internetes megjelenést preferálják. A hullámzó környezetben azonban csak keveseknek sikerül megkapaszkodniuk - ők a bivalyerős marketingre esküsznek, derül ki a Menedzsment Fórum körképéből.


Az Országos Internet Szaknévsor a legrégebbi, kizárólag internetes megjelenésű kiadvány, már hét éve stabilan jelen van a piacon, az állandóan változó körülmények ellenére. Sass Erika, a cég kommunikációs igazgatója lapunknak elmondta: vannak hullámhegyek és hullámvölgyek, időről időre megjelennek újabb versenytársak, de az érdeklődés a szolgáltatás iránt mára stabilizálódott.

Bár a viszonylag kis piac és az internetes világra jellemző változó körülmények miatt árbevételekről, piaci részesedésekről Sass nem nyilatkozott, a honlap a regisztrációnál kiemeli: kategóriájában piacvezető szereplőről van szó. A cég rendkívül fontosnak tartja a piacszerzésben a marketing szerepét. Mivel viszonylag széles réteget céloznak meg, ebbe a kiterjedt internetes partnerkapcsolatokon kívül az offline médiák, kiemelten a közterületi- és járműreklámok is beletartoznak.

Az Üzleti Tudakozó is elsősorban meglepő reklámjairól vált ismertté. "Nagyon fontosnak tartjuk a reklámozást. Ez számunkra egy befektetési kategória, amelytől nem azonnali árbevétel-növekedést, hanem a minél nagyobb publicitás elérését várjuk" - avatott be a cég stratégiájába Jobbágy János ügyvezető. A két évvel ezelőtt alapított Üzleti Tudakozó létrehozása óta a reklámkampányok és a tőkeinjekció mértéke több tízmilliós nagyságrendű.

A közeljövőben a honlap teljes átalakítására, kibővítésére is sor kerül. Az elmúlt két év alatt is több kisebb-nagyobb vállalkozás jelent meg az internetes szaknévsorok piacán, de Jobbágy úgy látja, a jövőben vélhetően egy kontraszelekció fog lezajlani a magyarországi piac zártságából adódóan. Hogy összesen hány cég számára lehet még hely, ezzel kapcsolatban az ügyvezető nem bocsátkozott jóslatokba, de reméli, hogy vállalkozása ott lesz a főbb szereplők között.

Molnár Anikó

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!