1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Matsushita Electric, amelynek legismertebb márkája a Panasonic a Wire Advertising független hamburgi reklámügynökséget bízta meg a brand európai népszerűsítésével.

A Panasonic márka európai kreatív reklámbüdzséjére vonatkozó adatokat nem hoztak nyílvánosságra. A tenderen a Springer & Jacoby, az amszterdami Asatsu, valamint két meg nem nevezett helyi ügynökséget utasított maga mögé a Wire. A „The Panasonic Plus” szlogennel futó hirdetések első sorozata a gyártó új digitális kameráját hirdeti majd 2003-tól egész Európában. A Panasonic márka európai reklámügyeit eddig a Jung von Matt kezelte, a magyarországi kreatív terveket pedig a Nexus reklámügynökség készíti.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!