2p

A Jim Beam 2002. november 11-től Magyarországon elindítja legújabb reklámkampányát Tv-ben, mozikban és a sajtóban. Az Igazi reklámkampány 2002 novemberétől - 2003 decemberéig lesz jelen a hazai médiában: televízióban, mozikban és a nyomtatott sajtóban.

A Jim Beam 2002. november 11-től Magyarországon elindítja legújabb reklámkampányát Tv-ben, mozikban és a sajtóban. Az "Igazi" reklámkampány 2002 novemberétől - 2003 decemberéig lesz jelen a hazai médiában: televízióban, mozikban és a nyomtatott sajtóban.

Olyan európai reklámkampány-sorozat része Magyarország, melyet kifejezetten a résztvevő országok, Németország, Bulgária, a Cseh Köztársaság, Ausztria és Magyarország számára dolgoztak ki: mindez jól mutatja az európai piac és benne Magyarország fontosságát. Az új Jim Beam reklámkampány középpontjában az ital valódiságának, "igaziságának" bemutatása áll mindez egy csipetnyi iróniával és humorral fűszerezve, mely mosolyt csal a mindennapjainkba.

A reklám a mai kor szellemének megfelelően lendületességet, rugalmasságot és fiatalságot sugároz. A hirdetések adaptációját a Young&Rubicam készítette, a médiafeladatokat a The Media Edge:CIA látta el. A Jim Beam magyarországi kommunikációs teendőit a Gulden Communications intézi.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!