A londoni cég az ital kifejlesztése során abból indult ki, hogy az emberek a túlzott italozás utóhatásait általában sörrel vagy kávéval próbálják enyhíteni. A vállalat egyesítette a kettőt, s megszületett a koffeines sör avagy sörös koffein.
A nedűt, amelynek 4 százalékos koffeintartalma egy pohár capuccinóénak felel meg, már forgalomba is hozták az angol fővárosban. A sörfőzde garantálja, hogy az segít a másnaposságon, ráadásul magas koffeintartalma meggátolja az újbóli lerészegedést, adja hírül az MTI.
Mint arról a Menedzsment Fórum korábban beszámolt, a sörgyárak egyre különlegesebb termékekkel rukkolnak elő forgalmuk növelése érdekében. Az Anheuser-Busch például bejelentette, hogy a gyümölcs illatú nedű mellett koffeines, guaranás és ginsenges italokat is forgalomba hoz majd, s ezekkel kimondottan a fiatal korosztály igényeinek kíván megfelelni.
A folyékony kenyér töretlen népszerűsége kihívta a brit kormány haragját, amely szerint útját kell állni a fiatalkorúak egyre nagyobb méreteket öltő alkohol-fogyasztásának. Elemzők szerint Nagy-Britannia legnagyobb söripari konszernje, a Scottish & Newcastle (S&N) ezért kívánja három márka esetében bevezetni, hogy az üveg, illetve doboz címkéjén külön szövegben hívják fel a vásárlók figyelmét a mértéktelen sörivás veszélyeire.
Menedzsment Fórum
Fejtisztító sört dobott piacra egy brit cég
Egy londoni sörfőzde olyan itallal rukkolt elő a minap, amely enyhíti a másnaposságot. Az utóbbi időben több sörgyár is különlegesnél különlegesebb termékekkel próbálja magához csábítani a fogyasztókat.