2p

Egy londoni sörfőzde olyan itallal rukkolt elő a minap, amely enyhíti a másnaposságot. Az utóbbi időben több sörgyár is különlegesnél különlegesebb termékekkel próbálja magához csábítani a fogyasztókat.

A londoni cég az ital kifejlesztése során abból indult ki, hogy az emberek a túlzott italozás utóhatásait általában sörrel vagy kávéval próbálják enyhíteni. A vállalat egyesítette a kettőt, s megszületett a koffeines sör avagy sörös koffein.

A nedűt, amelynek 4 százalékos koffeintartalma egy pohár capuccinóénak felel meg, már forgalomba is hozták az angol fővárosban. A sörfőzde garantálja, hogy az segít a másnaposságon, ráadásul magas koffeintartalma meggátolja az újbóli lerészegedést, adja hírül az MTI.

Mint arról a Menedzsment Fórum korábban beszámolt, a sörgyárak egyre különlegesebb termékekkel rukkolnak elő forgalmuk növelése érdekében. Az Anheuser-Busch például bejelentette, hogy a gyümölcs illatú nedű mellett koffeines, guaranás és ginsenges italokat is forgalomba hoz majd, s ezekkel kimondottan a fiatal korosztály igényeinek kíván megfelelni.

A folyékony kenyér töretlen népszerűsége kihívta a brit kormány haragját, amely szerint útját kell állni a fiatalkorúak egyre nagyobb méreteket öltő alkohol-fogyasztásának. Elemzők szerint Nagy-Britannia legnagyobb söripari konszernje, a Scottish & Newcastle (S&N) ezért kívánja három márka esetében bevezetni, hogy az üveg, illetve doboz címkéjén külön szövegben hívják fel a vásárlók figyelmét a mértéktelen sörivás veszélyeire.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!