[ajanlo=194][igazitas=left/]A magántulajdonban lévő Sorrent, miután tavaly decemberben megvásárolta az európai technológia-fejlesztő Macrospace Ltd-t, úgy határozott összehangolja a két cég tevékenységét és új márkanévként a Glu Mobile nevet veszik fel - mondta el a Reutersnek Jill Braff, a Glu Mobile nemzetközi marketing részlegének vezetője.
A Glu Mobile több, mint 100 - mobiltelefonokra alkalmas - szórakoztató funkciót fejleszt, így játékokat, csengőhangokat és háttérképeket is. A cég mind internetről, mind pedig telefonról elérhető saját tartalom-szolgáltatással (hírek, képregények) is rendelkezik, olyan partnerek közreműködésével, mint a Cartoon Network, a FOX Sports vagy a Nikkelodeon.
Az új szolgáltatásokkal a tervek szerint mintegy 800 millió vásárlóhoz jutnak el világszerte a 90 forgalmazót magában foglaló értékesítési hálózaton keresztül. Elemzők szerint a mobil tartalomszolgáltatói és szórakoztatási piac 2009-re elérheti az 59 milliárd dollár forgalmat, míg 2005-re mindössze 17,6 milliárdot jósolnak. A Juniper Research szerint a mobil játékpiac körülbelül a harmadát teszi ki ennek.
Menedzsment Fórum
Felfutóban a szórakoztató mobilok generációja
Az USA-beli játékfejlesztő cég a Sorrent Inc. bejelentette, ezentúl Glu Mobile néven fogja fejleszteni a mobiltelefonok új, szórakoztató generációjához tartozó játékokat, képregénynéző-funkciókat és csengőhangokat.