A Nokia nemrégiben regisztráció fejében a futball bajnokság eredményeiről küldött folyamatos jelentést, de a lankadó figyelem fenntartása érdekében lehetőséget biztosított a vélemény nyilvánításra is a játékkal kapcsolatban. Ha nálad lenne a labda, mit tennél ebben a helyzetben? ilyen és ehhez hasonló kérdésekre vártak választ 126 karakter erejéig.
Jóval interaktívabb is lehet egy-egy SMS, mint az e-mail, miközben magán viseli az e-mail-ek pozitív tulajdonságát: lehetőség van a szegmentálásra és a valódi válaszadók nyomon követésére. Ennek ellenére ma még csak egy szöveg, ami max. 160 karakter hosszú. A lehetőség azonban a reklámszakemberek kezében van: A mobilhasználók száma növekszik. Ön a vezető, mit csinálna egy SMS kampánnyal?
Felkészültünk az SMS marketingre?
XX ügynök regisztrációját elfogadtuk. Megbízása elkezdődött, csak a legjobb győz! Várja további utasításainkat. Ilyen és ehhez hasonló üzenetek jelennek meg mostanában a szórakozni vágyó fiatalok telefonjain. Új reklámeszköz van elterjedőben mobil társadalmunkban, ami pontosan azt a fiatal korosztályt célozza meg, akik még nem rendelkeznek kialakult vásárlási szokásokkal.