1p

A kereskedelmi cégek az interneten keresztüli értékesítés és beszerzés arányának dinamikus növekedését várják 2002-ben, derül ki a GKI-Westel e-kereskedelmi index értékének alakulásából. Az előzetes becslések alapján 2002-ben az internetes kereskedelmi forgalom meghaladhatja a 9 milliárd forintot.

Jelenleg még nem haladja meg a 15%-ot azon közép- és nagyvállalatok aránya a kereskedelem területén, melyek már alkalmaznak internetes megoldásokat, a jövőben azonban ezen a területen mindenképpen jelentős változásokra lehet számítani. Az internet szerepe elsősorban a vevői és a beszállítói kapcsolatok támogatásában növekszik.

Az 50 fő feletti kereskedelmi cégek szerint az internetes alkalmazások bevezetésekor jelenleg a költségcsökkentés és az árbevétel növelése az elsődleges szempont, de a cégek többsége az internetes fejlesztések által lehetőséget lát versenyelőnyök megszerzésére is. A szervezeti rugalmasság javítása, valamint a versenytársakhoz való felzárkózás jelenleg még a sokadrangú tényezőkhöz tartozik.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!