Több mint félmillió dollárt érő ingyen reklámot kapott a Universal/Working Title-tól a Carlsberg. A filmstúdió egyik alkotásában ugyanis Nicole Kidman és Sean Penn néhány kulcsfontosságú másodpercet tölt el egy üveg Carlsberg sör társaságában.
[ajanlo=233][igazitas=left/]Anne Brondsted Nielsen, a cég szponzorációs menedzsere elmondta, hogy a termék elhelyezéséért nem fizettek a film gyártójának, a megjelenés értéke azonban szerény becslések szerint is eléri az 539000 dollárt - áll a vállalat sajtóanyagában. A Universal/Working Title becslései szerint a filmet és benne az olajzöld üveges sört több mint 563 millió ember látja majd világszerte.
A product placement, azaz hogy egy-egy terméket jól felismerhetően helyeznek el mozifilmekben, televíziós műsorokban, külföldön és itthon is egyre népszerűbb marketingeszköz. E reklámozási technika hódításának oka abban rejlik, hogy egyre több hirdető látja úgy: a vásárlók elérése hagyományos reklámformákkal már nem elég hatékony. Felmérések szerint egyes európai országokban a nézők közel fele (Németországban például 46 százalék, Spanyolországban 42 százalék, itthon 25 százalék) kifejezetten utálja a hagyományos reklámokat. A product placement egy eredményes módszer lehet a reklámot elutasítók megtalálására.
Menedzsment Fórum
Félmillió dolláros ingyenreklámot kapott a Carlsberg
Több mint félmillió dollárt érő ingyen reklámot kapott a Carlsberg a Universal/Working Title-tól. A filmstúdió egyik alkotásában ugyanis Nicole Kidman és Sean Penn néhány kulcsfontosságú másodpercet tölt el egy üveg Carlsberg sör társaságában.