[ajanlo=538][igazitas=right/]Az üzletet 100 millió font körüli összegért akarja nyélbe ütni a két cég. Így a teájáról híres Anglia lassan tea nélkül fog maradni, hiszen nem ez az első ilyen jellegű üzlet. A szintén indiai Tata 2000-ben 271 millió fontért vette meg a Tetley-t, amely a Typhoo Tea-hez hasonlóan Anglia egyik vezető tea márkája - írja a BBC News.
A jelenség nem meglepő, hiszen Angliában a teafogyasztás kezd kimenni a divatból, a fiatalok inkább a kávét és az ásványvizet részesítik előnyben. Azok, akik még isszák a "nemzeti italt", kezdenek elfordulni a hétköznapibb márkáktól, mint amilyen a Typhoo és a Tetley.
Elemzők szerint a hasonló márkák elvesztették a piacukat Angliában, és a fogyasztók inkább drágább vagy herbáriumokból készült termékeket fogyasztanak. Indiában ezzel szemben az értékes levél iránti kereslet egyre nő, így további hasonló befektetésekre lehet számítani.