1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egyre kevesebb idejük van az online áruházak látogatóinak meggyőzésére a portálok fenntartóinak, derül ki az eMarketer által közölt kutatásból. Az eredmények szerint a vevők egyre nagyobb részét hozzák az internetes keresők.

A DoubleClick elemzése az amerikai webáruházak látogatóinak viselkedésének időbeli változására koncentrál. Az eredmények szerint míg tavaly ugyanebben az időszakban az internetes keresők segítségével találta meg az online áruházakat a felhasználók 6,3 százaléka, idén a harmadik negyedévben már 9,3 százalékuk fedezte így fel az e-kereskedelemmel foglalkozó oldalakat. A keresőrendszerek tehát 26 százalékkal több fogyasztót hoztak ebben az évben a webáruházaknak, mint 2003-ban.

A DoubleClick elemzése szerint az online kereskedőknek ma már kevesebb idejük van a látogatók figyelmének felkeltésére. Mindössze 4,4 percet tölt egy kereskedelmi tartalmú oldalon egy netező, míg 2003 harmadik negyedévében még 4,9 perc, negyedik negyedévében pedig 5,2 perc volt az átlag. Azonban az is igaz, hogy egy webáruház látogatásakor ma már 10,3 oldalra is ráklikkelnek az amerikai internetezők, szemben a tavalyi 7,7 oldallal.

(Menedzsment Fórum)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!