[ajanlo=101][igazitas=left/]Az IKO New Media által kifejlesztett új IVR technológia alkalmazásával a nemzetközi és hazai márkák számára a termékekkel kapcsolatos visszajelzésre alapuló kutatási módszerek és az ezekre szánt költségvetés teljesen új megvilágításba kerülhet.
A cégek eddig az interaktív módszerek közül alapvetően az SMS-t választották a fogyasztók eléréséhez, illetve így próbáltak meg visszajelzéseket szerezni tőlük egy termékről vagy szolgáltatásról. Az IVR azonban nemcsak a vásárlást igazoló egyedi kódok, vonalkódok, blokkazonosítók beküldését teszi lehetővé például egy nyereményjátékban, hanem a szolgáltatást igénybe vevő cégek minőségi, szöveges információt tudhatnak meg termékeikről és fogyasztóikról.
További előnye az, hogy az eddigi kutatási költségvetések töredékéért, olyan fogyasztók is elérhetők, akik eddig különböző okokból idegenkedtek a mobilos válaszadástól. Egy tízezer fős kutatásnál például több százezer forint takarítható meg pusztán azzal, hogy nem kell válasz SMS-t küldenie a fogyasztók részére a szolgáltatást igénybe vevő vállalatnak.
Az IVR alapú telefonos rendszer interaktív kommunikációt biztosít a fogyasztókkal, akik - miután önként, a nekik legmegfelelőbb helyen és időben felhívják a cég által megadott, helyi tarifával működő számot és nyereményjátékban is részt vehetnek - friss információval szolgálnak.
Segítségével célkutatásokra alkalmas adatbázist lehet építeni és állandóan karbantartani; a vásárlói elégedettséget - a valóságot tükröző - gyors és költséghatékony módszerrel lehet felmérni. A promóciók hatékonyságának gyors -igény esetén menet közbeni - felmérésére és értékelésére is van lehetőség; a modulokból egyéni igény szerinti kommunikációs csatorna alakítható ki; az adatok gyorsan feldolgozhatóak; segítségével könnyen lehet kapcsolódni más - már meglévő - interaktív alkalmazásokhoz; az adatbázis rugalmasan menedzselhető; a rendszer kérdőív szerkesztő modellel bővíthető.
Az IKO értéknövelt interaktív távközlési és tartalom- szolgáltató, valamint mobil és IVR alapú üzleti alkalmazás-fejlesztéssel is foglalkozik. 2004-ben több mint 2 milliárd forint forgalmat generált, mivel tavalyelőtti 700 milliós bevételét háromszorosára növelte. A vállalat független szolgáltató, a média és a távközlés piacán bármely szereplő számára biztosít interaktív megoldásokat, így ügyfelei a mobil távközlés területén, az elektronikus, on-line és nyomtatott médiában egyaránt megtalálhatók.
Menedzsment Fórum
Fogyasztói visszajelzés IVR technológiával
Új, vezetékes telefonra alapozott IVR (interactive voice response) vállalati promóciós megoldást mutat be a piacon az IKO New Media. Az új megoldással nemcsak a fogyasztók tudhatnak meg többet egy termékről, hanem a vállalatok is vevőikről, miközben jelentősen csökkenthetik kutatási költségeiket is.