3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Új, vezetékes telefonra alapozott IVR (interactive voice response) vállalati promóciós megoldást mutat be a piacon az IKO New Media. Az új megoldással nemcsak a fogyasztók tudhatnak meg többet egy termékről, hanem a vállalatok is vevőikről, miközben jelentősen csökkenthetik kutatási költségeiket is.

[ajanlo=101][igazitas=left/]Az IKO New Media által kifejlesztett új IVR technológia alkalmazásával a nemzetközi és hazai márkák számára a termékekkel kapcsolatos visszajelzésre alapuló kutatási módszerek és az ezekre szánt költségvetés teljesen új megvilágításba kerülhet.

A cégek eddig az interaktív módszerek közül alapvetően az SMS-t választották a fogyasztók eléréséhez, illetve így próbáltak meg visszajelzéseket szerezni tőlük egy termékről vagy szolgáltatásról. Az IVR azonban nemcsak a vásárlást igazoló egyedi kódok, vonalkódok, blokkazonosítók beküldését teszi lehetővé például egy nyereményjátékban, hanem a szolgáltatást igénybe vevő cégek minőségi, szöveges információt tudhatnak meg termékeikről és fogyasztóikról.

További előnye az, hogy az eddigi kutatási költségvetések töredékéért, olyan fogyasztók is elérhetők, akik eddig különböző okokból idegenkedtek a mobilos válaszadástól. Egy tízezer fős kutatásnál például több százezer forint takarítható meg pusztán azzal, hogy nem kell válasz SMS-t küldenie a fogyasztók részére a szolgáltatást igénybe vevő vállalatnak.

Az IVR alapú telefonos rendszer interaktív kommunikációt biztosít a fogyasztókkal, akik - miután önként, a nekik legmegfelelőbb helyen és időben felhívják a cég által megadott, helyi tarifával működő számot és nyereményjátékban is részt vehetnek - friss információval szolgálnak.

Segítségével célkutatásokra alkalmas adatbázist lehet építeni és állandóan karbantartani; a vásárlói elégedettséget - a valóságot tükröző - gyors és költséghatékony módszerrel lehet felmérni. A promóciók hatékonyságának gyors -igény esetén menet közbeni - felmérésére és értékelésére is van lehetőség; a modulokból egyéni igény szerinti kommunikációs csatorna alakítható ki; az adatok gyorsan feldolgozhatóak; segítségével könnyen lehet kapcsolódni más - már meglévő - interaktív alkalmazásokhoz; az adatbázis rugalmasan menedzselhető; a rendszer kérdőív szerkesztő modellel bővíthető.

Az IKO értéknövelt interaktív távközlési és tartalom- szolgáltató, valamint mobil és IVR alapú üzleti alkalmazás-fejlesztéssel is foglalkozik. 2004-ben több mint 2 milliárd forint forgalmat generált, mivel tavalyelőtti 700 milliós bevételét háromszorosára növelte. A vállalat független szolgáltató, a média és a távközlés piacán bármely szereplő számára biztosít interaktív megoldásokat, így ügyfelei a mobil távközlés területén, az elektronikus, on-line és nyomtatott médiában egyaránt megtalálhatók.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!