2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A mai 15-29 évesek akár 5-6 tevékenység között is megosztják figyelmüket, médiahasználatuk összideje így akár a napi 24 órát is meghaladhatja, ráadásul ők azok, akik arra törekszenek, hogy minden lehetséges pillanatban elérhetőek legyenek online - mondta Ole Petter Nyhaug, a Synovate trendkutatási igazgatója egy csütörtöki budapesti tanácsozáson.

A kutató előadásában néhány közkeletű tévhittel is leszámolt. Nem igaz, hogy a fiatalok közül a férfiak nyitottabbak az online technológiára: noha a világhálós csevegésben és a szórakoztató tartalmak letöltésében vezetnek a nők előtt, például a Youtube videómegosztó közönségének kétharmadát is ők adják, másfélszer több lány ír blogot, azaz internetes naplót, mint fiú - említett egy példát.

Noha a fiatalok idejük többségét a felhasználók által feltöltött tartalmak böngészésével fejlesztik, tévhit, hogy valamennyien egyszemélyes szerkesztőséget szeretnének alkotni: csupán 12 százalékuk tölt fel tartalmakat az internetre; más kérdés, hogy adott esetben ezekkel az anyagokkal nagyobb forgalmat generálhatnak, mint egy-egy szerkesztőség - tette hozzá.

Steve Filler, a Nagy-Britanniában működő Videojug portál kereskedelmi igazgatója azt emelte ki: 2012-ben az internetes forgalom 30 százalékát a videók adják, hatodát pedig a világhálón keresztüli tévénézés.

A mozgókép hosszabban és erősebben köti az internetes oldalhoz a látogatót, így nem csoda, ha akad olyan honlap, amely szavazásokkal vagy hetente kétszer jelentkező szappanoperával igyekszik magához kötni a felhasználót.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!