Az ügynökség egy két hullámban futó kampány kidolgozására kapott megbízást, amelynek második felvonása a közelmúltban indult útjára. A ROA feladata volt az image kampány jelenleg is futó 2. hullámának kidolgozása; mely a kommunikációs stratégia és a kreatív anyagok tervezését, valamint a produkciós munkák minden egyes fázisának végigkísérését jelentette.
A kampány 15 másodperces TV spotokkal, billboardokkal, transzferreklámokkal és sajtóhirdetésekkel van jelen a médiában. A 3 kreatívos kampány két lépcsőben valósul meg, a teaser periódust követi az image kifejtő része.2001-ben a Republic of Art többfordulós tender végeredményeként nyerte meg a nemzetközi hátterű Raiffeisen Bankcsoport image kommunikációjának managementjét.
Folytatódó Raiffeisen imázskampány
A Raiffeisen Bank és Bankcsoport mosolyoffenzívája folytatódik. A kampányt hasonlóan az első részhez a Republic of Art tervezte.