A Bomba kampány fő kreatív motívuma Che Guevara -a legendás kubai gerillavezér- valamint a forradalmi jelképnek számító vöröscsillag, mely a kampány során felhasznált kreatívok mindegyikén szerepet kapott. A megújult Bomba augusztusi piaci bevezetése egy országos méretű indoor kampánnyal vette kezdetét.
Az indoor kampánnyal egyidőben több magazinban -Joy, CKM, Pesti Est- is megjelent egy 4 oldalas fényképes történet, mely képregényszerű grafikai megoldásokat is alkalmazott. Az indoor kampány és print megjelenések mellett a célcsoport körében a Bomba folyamatos jelenlétét rendezvény szponzorációk, kóstoltatások, valamint az őszi reklámspotok biztosítják. A kampány kreatív anyagait Büki Üdítő Kft. készítette a médiavásárlást pedig az ART Média végezte.
Forradalmi Bomba kampány
Megújult csomagolásba kerül a polcokra a Bomba energiaital, ehhez kapcsolódóan pedig forradalmi hangvételű kampány indul.