1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Megújult csomagolásba kerül a polcokra a Bomba energiaital, ehhez kapcsolódóan pedig forradalmi hangvételű kampány indul.

A Bomba kampány fő kreatív motívuma Che Guevara -a legendás kubai gerillavezér- valamint a forradalmi jelképnek számító vöröscsillag, mely a kampány során felhasznált kreatívok mindegyikén szerepet kapott. A megújult Bomba augusztusi piaci bevezetése egy országos méretű indoor kampánnyal vette kezdetét.

Az indoor kampánnyal egyidőben több magazinban -Joy, CKM, Pesti Est- is megjelent egy 4 oldalas fényképes történet, mely képregényszerű grafikai megoldásokat is alkalmazott. Az indoor kampány és print megjelenések mellett a célcsoport körében a Bomba folyamatos jelenlétét rendezvény szponzorációk, kóstoltatások, valamint az őszi reklámspotok biztosítják. A kampány kreatív anyagait Büki Üdítő Kft. készítette a médiavásárlást pedig az ART Média végezte.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!