1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Megújult csomagolásba kerül a polcokra a Bomba energiaital, ehhez kapcsolódóan pedig forradalmi hangvételű kampány indul.

A Bomba kampány fő kreatív motívuma Che Guevara -a legendás kubai gerillavezér- valamint a forradalmi jelképnek számító vöröscsillag, mely a kampány során felhasznált kreatívok mindegyikén szerepet kapott. A megújult Bomba augusztusi piaci bevezetése egy országos méretű indoor kampánnyal vette kezdetét.

Az indoor kampánnyal egyidőben több magazinban -Joy, CKM, Pesti Est- is megjelent egy 4 oldalas fényképes történet, mely képregényszerű grafikai megoldásokat is alkalmazott. Az indoor kampány és print megjelenések mellett a célcsoport körében a Bomba folyamatos jelenlétét rendezvény szponzorációk, kóstoltatások, valamint az őszi reklámspotok biztosítják. A kampány kreatív anyagait Büki Üdítő Kft. készítette a médiavásárlást pedig az ART Média végezte.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!