1p

A Lagardère médiacsoport megerősítette a hírt, mely szerint értékesítési tevékenységét összevonja a Le Monde-éval, miután 15 százalékos részesedést szerzett a francia napilap kiadóvállalatában.

A Media and Marketing Europe értesülései szerint a Le Monde és a Lagardère – mindkettejükben a Publicis 49 százalékos részesedést birtokol – a befektetés megvalósulását követően vagyonösszevonást végez majd. A Lagardère a várakozások szerint átveszi a Le Monde hirdetési felületeinek értékesítését. A lapkiadó magazinjainak hirdetéseit az Interdeco intézi majd, melynek többségi tulajdonosa a Lagardère-hez tartozó Hachette Filipacchi Médias.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!