A szeptember második felében induló kétfordulós kampány figyelemfelkeltő anyagai az O-Zone országos HORECA hálózatának Classic és Freecard felületein jelentek meg. A kampányt egy www.mindenkimas.com címen fellelhető tematikus website erősítette. Az on-line megjelenés segítségével - a kampánnyal felcsigázott fogyasztók interakciójának köszönhetően- hamarosan egy egyéniség térkép körvonalazódik, amely kalauzul szolgál majd a másságok feltérképezésében. A kampány mind a kreatív üzenet mind pedig a célzott médiaválasztás szempontjából egyedinek tekinthető.
A Mindenki Más kampány által megszemélyesített nyolc különböző, másságával kitűnő profilra a Zero Communications testre szabott kreatívokat tervezett és az általuk használt egyéni, különleges nyelvezetben fogalmazott. A testre szabott kreatívokat az O-Zone a szórakozó helyeinek látogatói körének ismeretében kizárólag a profilok által frekventált helyszínekre optimalizálta. A Zero Communications és az O-Zone Indoor Media a non- profit kampány segítségével szakmai körökben arra kíván rámutatni, hogy a reklámok célkeresztjében álló fiatal fogyasztó értékeinek megóvása és megőrzése azonos fontossággal bír, mint a célzott és hatékony kommunikáció.
Freecard kampány a másságért
Sajátságos Társadalmi Célú Kampány látott napvilágot a Zero Communications és az O-Zone Indoor Media gondozásában. A kampány fő célja, hogy felhívja az emberek figyelmét a másságra, emelje a társadalmi toleranciaküszöböt, megmutassa, hogy mennyire különbözőek vagyunk, és milyen fontos, hogy teret adjunk egymásnak, elfogadjuk egymást.