1p

Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?

Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!

2025. július 16. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A McDonald's versenyhelyzeti nehézségekkel küszködik, ezért új terméket vezet be a japán piacra: a garnélarákos burgert.

Az új burgert, amelynek ára 2,40 dollár, múlt pénteken mutatták be a sajtó munkatársainak. A termék 2 héten belül kapható lesz minden japán egységben, s célja, hogy még több fogyasztót szerezzen a japán piacon. Ezen az újításon kívül a cég csirkesalátát és joghurtot is árul próbaképpen vendégeinek, értesült az MSNBC.

A hamburgerlánc több mint 3700 egységgel rendelkezik Japánban, a világ második legnagyobb gazdaságában. A cég a tofu burgertől kezdve szinte már minden ínycsiklandó újdonságot kipróbált, hogy visszacsalogassa elpártolt vevőit, 2002-ben ugyanis Japánban története során először volt veszteséges a cég, a kergemarhakór miatt. Sokan elpártoltak a márkától, de már kezdenek visszaszállingózni, közölte Eikoh Harada, az ottani McDonald's 2004-ben kinevezett ügyvezetője.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Újabb kihívót kapott Kínában a McDonalds
Tíz perc után selejtezi áruját a McDonalds

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!