Az új burgert, amelynek ára 2,40 dollár, múlt pénteken mutatták be a sajtó munkatársainak. A termék 2 héten belül kapható lesz minden japán egységben, s célja, hogy még több fogyasztót szerezzen a japán piacon. Ezen az újításon kívül a cég csirkesalátát és joghurtot is árul próbaképpen vendégeinek, értesült az MSNBC.
A hamburgerlánc több mint 3700 egységgel rendelkezik Japánban, a világ második legnagyobb gazdaságában. A cég a tofu burgertől kezdve szinte már minden ínycsiklandó újdonságot kipróbált, hogy visszacsalogassa elpártolt vevőit, 2002-ben ugyanis Japánban története során először volt veszteséges a cég, a kergemarhakór miatt. Sokan elpártoltak a márkától, de már kezdenek visszaszállingózni, közölte Eikoh Harada, az ottani McDonald's 2004-ben kinevezett ügyvezetője.
Kapcsolódó anyagok:
Újabb kihívót kapott Kínában a McDonalds
Tíz perc után selejtezi áruját a McDonalds