2p

Az ajándékozásra többféle indok van. Lehet azért adni, hogy örömet szerezzünk szeretteinknek, és adhatunk ajándékot ilyenkor karácsony táján azért, mert szezonja van. Van amikor egyszerű árucserét kínálunk az ajándékunkkal: meglepetést szerzünk, s egy kis szívességet kérünk cserébe... Napjaink céges ajándékozási szokásaiban bizony megfigyelhetők ilyesfajta trendek is.

Feliratok: a méret a lényeg

A reklámajándékozásra hazánkban is egy egész iparág épül. Az ajándékokat kínáló cégek katalógusából kiválaszthatjuk a megfelelő terméket, amelyet aztán ellátnak a megfelelő feliratokkal. A cégek többsége ugyanis nevének, logójának elhelyezésével igyekszik elérni, hogy a partnereinek adott ajándék felismerhető, másokétól megkülönböztethető legyen. A méretezésnél azonban a jóízlés kell, hogy vezessen minket. A hivalkodó cégfelirat, a túl nagy méretű logó erősen csökkenti ugyanis a termék használati értékét, és ezek a karácsonyi ajándékok szoktak először a szekrények aljára kerülni.

Az ízlésesen, már-már diszkréten dekorált termékeket sokkal szívesebben fogja partnerünk a kezébe venni. Olykor talán elegendő a küldött filofax, vagy határidőnapló belső borítóján feltüntetni, ki is küldte az ajándékot. Több helyen pedig a kísérőkártyán fejezik ki jókívánságaikat, és azon jelenítik meg erősebben vállalatukat, míg az ajándék olykor már egyáltalán nem tartalmaz utalást a küldőjére Ám épp ezért gyakran sokkal mélyebb nyomot hagy a megajándékozottban, mint egy a cégnév mögül ki sem látszó „kedvesség”.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!