A Gillette globális médiatervezési és -vásárlási tendert írt ki, a pályázat tétje nem kevés, hiszen a győztes 400-500 millió dolláros médiabüdzsét kezel majd.
A tenderre amelyre három médiaügynökséget hívtak meg, az Omnicom csoporthoz tartozó OMD, az Interpublic Group tagjaként a Universal McCann és a WPP-hez kapcsolódó MindShare vesz részt.
A Gillette a tender keretében hosszú távon kíván együttműködni leendő ügynökségével, hiszen a munka során nemcsak a médiaterveket készíti el és bonyolítja világszerte a reklámhelyek vásárlását, hanem stratégiai javaslatokat ad a hirdetőnek, növelve a kampányok hatékonyságát.
A Gillette nálunk is ismert legfontosabb brandjei: Mach 3, Venus, Sensor. Jelenleg a magyarországi ügynöksége az OMD.
Globális médiaügynökségi tender a Gillettenél
A Gillette globális médiatervezési és -vásárlási tendert írt ki, a pályázat tétje nem kevés, hiszen a győztes 400-500 millió dolláros médiabüdzsét kezel majd.