2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Alapvető a szemléletbeli különbség az alkalmazotti és munkatársi gondolkodás között. Nézzünk egy egyszerű példát. Egy késő délután, amikor sötét van az irodában, természetes, hogy a dolgozók felkapcsolják a villanyt, ha látni és dolgozni szeretnének. Ha viszont kimennek a szobából, lekapcsolják a villanykapcsolót?

A szervezeten belül szükség van ehhez a menedzsment számára annak felismerésére, hogy a pozitív reputáció kialakítása menedzsmenti, irányítási feladat. A menedzsmentnek ez az új területe, amit public relationsnak nevezünk, képes arra, hogy dialógust kezdeményezzen, folytasson a szervezet munkatársaival, az alkalmazottakkal és a külső környezettel egyaránt.

A reputáció menedzselése tehát azt jelenti, hogy létrejön a kölcsönös megértés a szervezet belső és külső környezetében. Ehhez persze elengedhetetlen, de nem elegendő, hogy a szervezet image-ét menedzseljük, ki kell alakítani egy közös gondolkodást, a szervezethez tartozás jó érzését, ápolni kell a szervezeti kultúrát, egy olyan teljes szervezetre kiterjedő kommunikációs gondolkodást és tevékenységet kell alkalmazni, amely magában foglalja a szervezet minden munkatársát, a vezetőket és az alkalmazottakat egyaránt.

A pozitív reputáció, az előnyök menedzselése egyaránt fontos a nagy és kis szervezetek számára. Hiszen minden szervezetnek van belső és külső környezete. Ebben a saját környezetében pedig mindegy hogy a szervezet mekkora. Saját világában mindenkinek kell, hogy legyen ismertsége, a környezetnek szüksége van információra az adott szervezetről, különben a szervezet nem tudja elérni kitűzött céljait. Nincs olyan szervezet, amelyik ne szeretne sikeres lenni. Ehhez a sikerhez pedig nem lehet figyelmen kívül hagyni azt a folyamatot, amelyiknek a végén ott az optimális állapot, a megbecsültség. Ez pedig a public relations magatartás és szemléletmód, illetve tevékenység segítségével érhető el.


A cikk előzménye

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!