Míg az elmúlt években mind a Lidl, mind az Aldi sok esetben kétszámjegyű növekedést produkált forgalmát tekinve, szeptemberben megfordult a pozitív trend, számol be a német iparági szaklap, a Lebensmittel Zeitung híradására hivatkozva az APA.
Az aktuális jelentés szerint az Aldi szeptemberben 3, a Lidl pedig 6 százalékos bevételcsökkenést volt kénytelen elkönyvelni. Elemzők úgy értékelik, a Penny és a Plus az utóbbi időben sikeresebben szerepel a telített piacon, mint két vetélytársa.
Az Aldi és a Lidl gyengélkedése elsősorban a nem élelmiszer-üzletágban tapasztalható visszaeső kereslettel magyarázható. A fogyasztók ugyanis elsősorban ezen a területen kívánnak spórolni.
(Menedzsment Fórum)
Gyengélkedik hazájában a Lidl
Úgy tűnik, Németországban - ha időlegesen is - véget ért a Lidl és az Aldi töretlen növekedése. A két élelmiszer-szupermarketlánc forgalma szeptemberben visszaesett.