Az amerikai Kmart és a Sears lakberendezési áruházak partnerségi kapcsolataik megújulását várják a tíz hete tartó együttműködési megállapodástól.
[ajanlo=203][igazitas=left/]"Különböző lehetőségek után kutatunk a két cég kereszt-értékesítésével" - közölte Lisa Gibbons, a Sears szóvivője hétfőn egy chicagói üzlet átépítése kapcsán. Az üzleti világ érdeklődéssel figyelte, hogy a 119 éves Sears Holdingot és 3800 boltját a Kmart március 24-én megvásárolta. Az utóbbi időben gyengélkedő lakberendezési bolthálózatok már nem teszik közzé havi értékesítési eredményeiket.
A tőzsde is figyel és elég szkeptikus ezügyben, az erőegyesítés ellenére elemzők úgy értékelik, hogy a Sears és a Kmart üzletmenete még mindig döcög.
Szakértők úgy vélik, hogy az új lakberendezési behemót nem képes lépést tartani az új riválisaival, miközben a márka-egyesítéssel van elfoglalva. Burt Flickinger iparági szakértő úgy véli, hattól tizenhat hónapig tarthat a két cég összefonódási folyamata, amit riválisai keményen kihasználhatnak.
Menedzsment Fórum
Gyengélkedő amerikai lakberendezési üzletláncok
Az amerikai Kmart és a Sears lakberendezési áruházak partnerségi kapcsolataik megújulását várják a tíz hete tartó kényszerházasságtól.