Az MTI-Eco szerint a Nyugati pályaudvarról a meglévő vasúti infrastruktúrán már most is el lehet jutni a Ferihegy-1 és a Ferihegy-2 közötti területig, ahonnan a tervek szerint autóbusszal vinnék a repülőtér épületeibe az utasokat. Minimális beruházással akár az idén április-június között indulhatna ez az ideiglenes projekt - tette hozzá Heinczinger.
Azonban az ideiglenes megoldástól függetlenül - a tervek szerint - január végén tender jelenik meg a végleges megoldást jelentő, ppp-keretében megvalósuló, városközpont és Ferihegy-2 közötti kötöttpályás összeköttetés megvalósítására.
Ahogy az mfor.hu már korábban megírta, a MÁV december utolsó hetében öt jelentős vasúttársasági beruházás uniós támogatásáról írt alá szerződést. A Kohéziós Alap közel 150 millió euró értékű támogatásával teljes egészében átépül a ceglédi vasútállomás vágányhálózata, átalakul a győri vasútállomás és az állomáshoz csatlakozó vágányok, felújítják a győri állomás aluljáróit; Tiszatenyő és Csugar között megépül a hiányzó második vágány,és korszerűsödik a vasúti pálya, új nyomvonalon megépül a Bagod és a Zalaegerszeg deltavágány közötti vonalszakasz, valamint Hódos-Bajánsenye-Zalaegerszeg-Boba szakaszon villamos felsővezeték épül.