Kissé meglepő, hogy a telefont mindössze a válaszadók 20 százaléka jelölte meg, szemben az e-mailek 80 százalékos kedveltségével. Arra, a kérdésre, hogy miért pont az e-mailt használják legszívesebben meglehetősen sok indokot soroltak fel a résztvevők. Az emberek 84 százaléka a rugalmasság miatt részesíti előnyben az elektronikus levelezést; 83 százaléka pedig a több partnerre való egyidejű kommunikáció miatt preferálta. Sokan (78 százalék jelölte meg a követhetőséget.
Nem számított kiemelkedőnek az érvek sorában a 40 százalékot szerző gyorsaság, vagy a 29 százalékos értékével a produktivitás. Mindössze 22 százaléka tartotta a drótposta előnyének a személyre szabott és célzott kommunikációt.
Ha üzleti kommunikáció, akkor e-mail
Egy most publikált elemzés szerint az üzletfelekkel folytatott kommunikációs eszközök közül immár az e-mail a legfontosabb. A Meta Group által készült felmérés során világszerte így vélekedtek a felmérés résztvevői.