1p

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Gartner legfrissebb felmérése szerint a direkt marketing akciók során egyre több hirdető tér át a hagyományos reklámlevekről az emailes kampányokra. A cégek ezt elsősorban az alacsonyabb költségekkel magyarázták.

Mint azt a Gartner elemzője Denise Garcia elmondta 2001-ben a háztartásokba érkező levelek 65 százaléka volt reklámlevél, ez 2005-re várhatóan 50 százalék alá fog csökkenni. A szakember szerint ahogy az emailek ismertsége és elfogadottsága nő, úgy terjednek egyre inkább az online DM kampányok.

Ezt támasztja alá az az előrejelzés mely szerint idén az email reklámokból származó bevételek a 2001-es 948 millióról 1,26 milliárd dollárra emelkednek, és 2005-re várhatóan elérik az 1,5 milliárd dollárt. Az email kampányok mellett nem csak az alacsonyabb költségek, de a bizonyítottan magasabb hatékonyság, és a könnyebb mérhetőség is szól. Egy ilyen kampány megszervezése gyorsabb is, mivel a klasszikus direct-mail kampány esetén ez 4-6 hét, az email esetében viszont csak 10 munkanap.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!