Az ügynökség tavaly nyerte el a Rauch Hungária Kft. összes márkájának - Bravo, Yippy, Ice Tea, Happy Day - kommunikációját. Így a Republic kapott megbízást a Rauch Hungária Kft-től a Happy Day termékcsalád új tagjának magyar piacra történő bevezetésére. A Republic feladata volt a Happy Day Aktív Reggeli 2003 őszi kommunikációjának felépítése, kreatív anyagainak tervezése és produkciós munkáinak kivitelezése. Az anyagok október 16-tól futnak az ATL médiumokban (MTV, TV2, RTL Klub).
A 3 kreatívos Tv spotokat kereskedelmi sajtóhirdetések előzték meg, ezzel párhuzamosan pedig az új terméket népszerűsítő etikettek hívják majd fel a vásárlók figyelmét a Happy Day Aktív Reggelire. Az etikettek az 1-, és az 1,5 literes Happy Day termékcsalád tagjain láthatóak.A kampány marketing célja a Happy Day új ízének bevezetéséhez megfelelő alap előkészítése, a prémium márka jelleg pozíció erősítése és a termék egészségességének hangsúlyozása volt. A kampány stílusára jellemző a dinamizmus, a lendületesség. Ezt tükrözi a TV spot is, melynek rendezői munkálataira Fabricius Gábor kreatív igazgató Török Ferencet, a Moszkva tér című film rendezőjét kérte fel. Médiavásárló az OMD.
Happy Day kampány a RoA-tól
A Republic Of Art Reklámügynökség készítette a Happy Day legújabb kampányát, amely a tv-csatornákon látható október közepétől.