2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Republic Of Art Reklámügynökség készítette a Happy Day legújabb kampányát, amely a tv-csatornákon látható október közepétől.

Az ügynökség tavaly nyerte el a Rauch Hungária Kft. összes márkájának - Bravo, Yippy, Ice Tea, Happy Day - kommunikációját. Így a Republic kapott megbízást a Rauch Hungária Kft-től a Happy Day termékcsalád új tagjának magyar piacra történő bevezetésére. A Republic feladata volt a Happy Day Aktív Reggeli 2003 őszi kommunikációjának felépítése, kreatív anyagainak tervezése és produkciós munkáinak kivitelezése. Az anyagok október 16-tól futnak az ATL médiumokban (MTV, TV2, RTL Klub).

A 3 kreatívos Tv spotokat kereskedelmi sajtóhirdetések előzték meg, ezzel párhuzamosan pedig az új terméket népszerűsítő etikettek hívják majd fel a vásárlók figyelmét a Happy Day Aktív Reggelire. Az etikettek az 1-, és az 1,5 literes Happy Day termékcsalád tagjain láthatóak.A kampány marketing célja a Happy Day új ízének bevezetéséhez megfelelő alap előkészítése, a prémium márka jelleg pozíció erősítése és a termék egészségességének hangsúlyozása volt. A kampány stílusára jellemző a dinamizmus, a lendületesség. Ezt tükrözi a TV spot is, melynek rendezői munkálataira Fabricius Gábor kreatív igazgató Török Ferencet, a Moszkva tér című film rendezőjét kérte fel. Médiavásárló az OMD.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!