1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egyre több hirdető használ technológiai támogatást, hogy kampányaik pontosabbak és olcsóbbak legyenek - derül ki a Forrester Research és az Association of National Advertisers közös felméréséből.

A Hiredtési Szövetség tagjai körében - amely az USA legnagyobb hirdetőit tömöríti - elvégzett felmérés szerint 47 százalékuk tervezik, hogy komolyabb technikai fejlesztéseket foganatosítanak a marketing terén, és ők több mint 750.000 dollárt terveznek költeni ilyen célokra. A fejlesztésekre költött pénz licencekre és marketing leírásokra, különböző technológiai eszközökre - e-mail, CRM, kampány-menedzselő programok, és online reklám kiszolgáló eszközökre megy.

A legaktívabbak ezen a téren a technológiai, az egészségügyi, és az utazási cégek bizonyultak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!