1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egyre több hirdető használ technológiai támogatást, hogy kampányaik pontosabbak és olcsóbbak legyenek - derül ki a Forrester Research és az Association of National Advertisers közös felméréséből.

A Hiredtési Szövetség tagjai körében - amely az USA legnagyobb hirdetőit tömöríti - elvégzett felmérés szerint 47 százalékuk tervezik, hogy komolyabb technikai fejlesztéseket foganatosítanak a marketing terén, és ők több mint 750.000 dollárt terveznek költeni ilyen célokra. A fejlesztésekre költött pénz licencekre és marketing leírásokra, különböző technológiai eszközökre - e-mail, CRM, kampány-menedzselő programok, és online reklám kiszolgáló eszközökre megy.

A legaktívabbak ezen a téren a technológiai, az egészségügyi, és az utazási cégek bizonyultak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!