2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Nagy volumenű megrendeléseket kapott az ALSTOM Transport spanyol és amerikai közlekedési vállalatoktól, derül ki a cég lapunkhoz eljuttatott közleményéből.

Nagy volumenű megrendeléseket kapott az ALSTOM Transport spanyol és amerikai közlekedési vállalatoktól, derül ki a cég lapunkhoz eljuttatott közleményéből.

A spanyol Valencia tartomány közlekedési vállalata, a Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) 10 darab, egyenként négy kocsiból álló metrószerelvény, míg az amerikai Washington Területi Közlekedési Hatóság (WMATA) 120 darab metrókocsi gyártására és szállítására adott megbízást a francia cég számára. A megrendelések értéke 60, illetve 150 millió euróra rúg.

Valencia jelenlegi metróflottája 18 darab, egyenként három kocsis[ajanlo=84][igazitas=left/]szerelvényből áll, melyeket 1995-ben és 2003-ban gyártott le a vállalat, emellett kilenc darab, ugyancsak a cég által előállított könnyűszerkezetes vasúti szerelvény is közlekedik még az FGV Denia-Alicante vonalán.

A Washington által most megrendelt 120 szerelvény a metróhálózat folyamatos bővítését segíti, valamint lehetővé teszi, hogy a WMATA 8 tagúra bővítse jelenleg üzemelő metrószerelvényeit. A WMATA és a francia cég együttműködése még 2000-re nyúlik vissza, amikor az amerikai fél megbízta az európai vállalatot 364 darab metrókocsijának teljes körű felújításával. Ez a megrendelés volt a washingtoni metró történetének eddigi legnagyobb egyösszegű megbízása.

"Bízom benne, hogy Varsó, Valencia és Washington után
Budapesten is sikerrel pályázhatunk majd az M4 metró pályázatán" - mondta Philippe Mellier, az ALSTOM elnöke.

Mint arról a Menedzsment Fórum korábban beszámolt, a francia cég mind a MÁV Rt., mind az idén kiírandó BKV tenderén indulni kíván: előbbinek kétszintes vonatszerelvényeket, utóbbinak vezető nélküli metrókat szeretne eladni. A társaság a pályázaton a vezető nélküli, Metropolis típusú metrókocsival szeretne indulni. Mint ismert, a vállalat korábban már elnyert egy 134 millió eurós megbízást a sanghaji metrókocsik szállítására.

A Népszabadság értesülései szerint a BKV-nak valószínűleg 22 darab, egyenként négy kocsiból álló szerelvényre lesz majd szüksége a 4-es metrónál.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!