[ajanlo=474][igazitas=left/]A vendéglőkben még mindig megkérdezik az egyedül érkező és asztalt foglaló hölgytől, várjanak-e a vacsorarendeléssel, míg megérkezik a partner. Amíg egy pártól természetesnek tartják, hogy gondosan kiválasztja (a férfi) a bort, addig ezt egy nőtől olykor megrökönyödéssel fogadják.
A kereskedelemben a készételek, a fagyasztott élelmiszerek, a fagylaltok a pizzák mérete, adagja egyértelműen a családi mennyiséget tükrözi. Ez természetes, csakhogy kevés boltban lehet kapni egyszemélyes adagokat. Ezért az egyedül élők hűtőjében gyűlnek a felbontott konzervek a megbontott és a maradékot begumizó mélyhűtött ételek, a megromlott üdítők.
Korábban az mfor.hu beszámolt róla, az USA-ban is különböző marketingtrükkökkel próbálják megfogni a szingli életmódot folytatókat. A Wal-Mart hipermarket-lánc egyik virginiai fiókja péntek esti szingli-bevásárlásait egybekötötte az ismerkedéssel. Az elképzelés lényege az volt, hogy az egyedülállók egy bizonyos időpontban keressék fel az áruházat, s bevásárlás közben kis kitűzött piros szalaggal jelezhessék, hogy készen állnak egy kis flörtre, vagy többre. A könnyebb egymásra találást szolgálta, hogy az áruházban több helyen úgynevezett flört-pontot állítottak fel, ahol találkozhattak egymással az ismerkedni vágyók. Az ötlet miatt azonban többen is panaszkodtak, így a Wal-Mart leállította az akciót.
Menedzsment Fórum
Hátrányban vannak a szinglik vásárláskor
Az elmúlt évtizedben világszerte nőtt az egyszemélyes háztartások száma, így Magyarországon is: amíg a könyvkiadás lépést tart ezzel a társadalmi jelenséggel, addig a kereskedelem és a vendéglátás még csak most kezd felzárkózni a szingli jelenséghez.