A Bolloré-csoport közleménye szerint egy 18 millió részvényről szóló üzlet valósult meg. (Bolloré a Havasnál, a világ hatodik legnagyobb hirdetési ügynökségnél szintén elnök, de az Aegis befektetéseket külön vállalat bonyolítja.)
A részvényátvételről szóló híreket egy nappal azt követően hozták nyilvánosságra, hogy Maurice Lévy, a Publicis-csoport vezérigazgatója a New York s Advertising Week-nek egy interjúban elárulta: érdeklődik az Aegis iránt. Miközben a Publicis megerősítette, hogy tárgyal az Aegisszel, a fent említett 2,8 milliárd dollár értékű akvzíció már megvalósult.
Az mfor.hu néhány napja számolt be róla: a párizsi székhelyű Publicis reklámügynökség felvásárolná a londoni Aegis-csoportot. A cég a médiatársaság akvizíciójával félelmetes versenytársává válhatott volna a nemzetközi ügynökségeknek. Az elemzők szerint akár megelőzhette volna az eddig élen járó hármast, az amerikai Omnicomot és az Interpublicot, valamint a londoni WPP-t.