A Szentkirályi ásványvíztípusait újabb két termékkel háromra bővítette: a szénsavas/szénsavmentes mellett megjelentek a kínálatban a rózsaolajjal ízesített és a citromos-mentás ásványvizek is. Balogh Levente, a cég ügyvezetője az mfor.hu kérdésére elmondta, hogy a Theodora Quellével folytatott versengésben év végére a Szentkirályi márka szénsavas kategóriában is piacvezetővé válhat. A profit jelentős részét marketinges tevékenységre fordíjta vissza a cég.
"Nyáron kimutathatóan megnövekszik az üdítőitalok és ásványvizek iránti kereslet. A forgalmon azonban meglátszott, hogy idén nyáron csak rövidebb ideig tartott a kánikula, az eladásokat prognosztizáló tervek nem teljesültek" - mondta lapunknak Pogány Éva, a Coca-Cola Magyarország kommunikációs igazgatója. Az elsősorban szénsavas üdítőitalokat és gyümölcsleveket gyártó cég évről-évre növeli az ásványvízgyártást a Bonaqua és Naturaqua márkák révén. Ennek ellenére a legnagyobb keresletet 230 márkája közül a Cola iránt mutatkozik.
Az ásványvizeket is gyártó üdítőital-óriás és a 100 százalékosan magyar tulajdonban lévő családi vállalkozás egyaránt a csendes termékekben lát fejlődési lehetőséget a piacon. Ezek ugyanis az Egyesült Államokban döntően vezető pozícióval rendelkeznek, és mára Nyugat-Európában is utolérték a szénsavasak forgalmát. A mentes termékeket egyesek már főzéshez is használják a háztartásokban.
Nagy Vajda Zsuzsa Menedzsment Fórum