2001. december 18. 11:00

Mint a legtöbb stratégiai tervezet esetében, talán az Önéről is hiányzik néhány fontos részlet. De majd az a nagyszerű projekt csoport, amit az ellenőre jóindulatúan önként felajánlott Önnek a múlt hétre, hamarosan kitölti a hiányzó részleteket… biztos ez?

4. Szervezetének kapacitását úgy alakítsa, hogy olyan projekteket hajtson végre, amelyek nemcsak a költségvetésre és a pontos szállításra, hanem a fogyasztói következményekre koncentrálnak.

Megjegyzés: A Conference Board of Canada tanácsa szerint, az egyik kulcsfontosságú képesség, amire az alkalmazottaknak a mai projektorientált vállalatoknál szükségük van, az, hogy képesek legyenek kigondolni, megtervezni, vagy végrehajtani egy projektet vagy feladatot az elejétől a végéig, pontosan körülhatárolt célokkal és következményekkel.

Különleges megjegyzés: Ha nem képzi és fejleszti alkalmazottait e kritikus képességben, katasztrófával kell szembenéznie.

5. Mindenkinek adjon feladatot, ne csak a projekt csapat tagjainak… ne hozzon létre egy „elit alakulatot” a projekt csoportokból.

6. Készítsen egy 90 napos kísérleti tesztet minden új ötletnek, terméknek, szolgáltatásnak, programnak… ha nem lehet letesztelni 90 (vagy kevesebb) napon belül, bontsa le kisebb részekre, amiket már lehet. Feltétlenül és fennakadás nélkül tegye ezt az Ön termékének, programjának, szolgáltatásának és eljárásának fejlesztésével.

7. Ünnepelje meg a sikeres kezdeményezéseket… a legfelsőbb vezetőknek kell (értsd: KELL) kezdeményezniük ezeket az alkalmakat. És amíg Ön ott van, ünnepeljen Ön is és változzon a dolog szórakozássá… ha nem teszi, az emberek összetévesztik a munkával… és tudja, hogy az milyen unalmas tud lenni!