A kutatás célja, hogy a honlapok minél jobban megismerjék látogatóikat, és ezáltal még sikeresebben működhessenek.
A második éve ismétlődő Honlap Látogatói Életstílus Kutatás idei felmérésének sikere a látogatók együttműködésén, aktivitásán múlik, ezért a kutatók és a honlapok üzemeltetői arra kérnek minden látogatót, hogy válaszaikkal segítsék a honlap-látogatók életstílus jellemzőinek, média használati és fogyasztási szokásaink, továbbá demográfiai jellemzőinek megismerését.
A felmérésbe belépett honlapokon a látogatók a TGI-NRC életstílus kutatásának reklámjaival találkozhatnak majd, amelyre rákattintva egy online kérdőívvel találkozhatnak. Klenovszki János szerint a látogatók válaszai nemcsak a honlapok üzemeltetőinek a munkáját segítik, hanem a különböző szociológiai és az internetes társadalmat érintő kutatásokat is megalapozzák.
„Célunk az, hogy az online kutatások segítségével bebizonyítsuk: az internet mára meghatározó médiává vált. Ehhez persze az is szükséges, hogy az internetezők ne csak használják, de válaszaikkal segítsék a honlapok fejlesztőinek és üzemeltetőinek a munkáját és így aktívan formálják az internetes médiát,” mondta Klenovszki János.
A kérdőív kitöltői a kutatás lezárulása után kutatási összefoglalót kapnak, így a kutatás eredményeiről ők is értesülnek.
A kérdőivek az saját honlaphoz csatolva is megjelennek. Kérjük majd Ön is töltse ki a TGI-NRC Életstílus kutatás kérdőívét január 28-a után!
Hétfőtől indul a legnagyobb online honlap látogatói életstílus kutatás
Január 28-án ismét elindul és négy héten át, több mint 170 hazai honlapon zajlik majd Magyarország legnagyobb online életstílus kutatása a TGI Magyarország és az NRC piackutató cég szervezésében - jelentette be Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója.